۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

برای فرزندان شریف و نا دیده ام ازخانم شهین مهین فر مادر شهید عاشورا امیر ارشد تاجمیر



برای فرزندان شریف و نا دیده ام 
 ازخانم شهین مهین فر مادر شهید عاشورا امیر ارشد تاجمیر

یکی از دختران فیسبوکی ام که نمی شناسمش
مرا با الفاضی نادرست / نواخت
او یک نفر است / شما هزاران تنید .
چه باک / که خود می دانم چه بودم و چه هستم ..
از اینکه مرا ناموس و حریم خود دانستید / سپاس
از اینکه سینه سپر کردید تا از شرافت مادر نا دیده اتان / دفاع کنید . سپاس.
حالم را در نگاهم بخوانید .
من 67 سال با شرافتم زندگی کردم
نیازی به دفاع ندارم
از پنج سالگی با عروسک پارچه ای که بی بی (مادر بزرگ مرحوم ) برایم درست کرد
مادر و عاشق شدم تا به امروز
سرم بالاست / من مادر امیر ارشد تاج میر هستم
او . شیره ی جان مرا خورد و جوانمرد شد .
پاکی و شرافت . وظیفه ی من بوده و هست
چه باک .
باور کنید / هرگز نفرین نمی کنم کسی را که خواسته
با بد گوییهایش / تخم نفرت را در دلم بکارد
هرکه هست دوستش دارم / خداوند سر براهش کند .
شما عزیزان هم ناراحت نباشید

لینک زنان سازندگان فردا


فقط بدانید : سر بلندم که فرزندانی چون شما دارم ..


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر