۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

ایران - بی توجهی به سرنوشت کودکان محروم ایرانی و راهی کردن بار چند تنی آذوقه بسوی یمن

ایران - بی توجهی به سرنوشت کودکان محروم ایرانی و راهی کردن بار چند تنی آذوقه بسوی یمن 


عکسهایی که می بینید تنها تصویر زندگی در حال حاضر یکی از هزاران هزار ایرانی است که بر اثر فقر و بیکاری و برخوردار نبودن از هیچگونه حقوق اجتماعی و حمایتهای قانونی در نظام ملایان روزگار سخت و دردآوری را می گذرانند.
کودکانی که از داشتن دنیای زیبای کودکی محرومند و پدر و مادرهایی که جز قلبی دردمند و چشمانی اشکبار و کمری خمیده از شدت نداشتن ها و محرومیت ها درحکومت ملایان نصیب دیگری نبرده اند. اما از آنسو رژیم در ادعایی گستاخانه و وقیحانه جهت یاری رساندن به شورشیان حوثی در زیر پوشش کمکهای انسان دوستانه دهها تن از محصولاتی که هر یک از خانواده های ایرانی بشدت به آن نیازمندند را تلاش دارد تا با کشتی و هواپیما و هر عنوان دیگری با توصل به دهها دروغ و ریا به یمن برساند.
خبرگزاری حکومتی کار در رژیم ایران می گوید: تعداد خانواده هایی که در مناطق حاشیه ای اطراف تهران به این شکل زندگی می کنند کم نیست.تصاویر زیر بازگو کننده ی زندگی خانواده ای است که به دلیل مشکلات متعدد ناچار به زندگی کردن در بیابان های اطراف تهران هستند... کودکانی که زندگی و دنیای کودکانه برایشان معنایی ندارد و از روی تهی دستی مجبور به کار کردن هستند و به دنبال آن از تحصیل و بسیاری از حقوق اجتماعی محروم. از نزدیک که حالشان را جویا شدیم می گویند هیچ نهاد و سازمانی به آن ها توجهی ندارد. نبود آب آشامیدنی ، محروم بودن از خدمات پزشکی وحمایت های درمانی و آموزشی از جمله مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر