۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

ایران - مصاحبه «اکوال تایمز» با نسرین ستوده درباره اعتراضات او در محرومیت کاری

ایران - مصاحبه «اکوال تایمز» با نسرین ستوده درباره اعتراضات او در محرومیت کاری

مصاحبه «اکوال تایمز» با نسرین ستوده درباره اعتراضات او در محرومیت کاری که توسط کانون وکلا بر او اعمال شده است. بخش‌هایی از مصاحبه در زیر آمده است:
- تاثیر اعتراضات شما تا کنون چه بوده است؟
- در چند روز نخست تحصن نیروهای پلیس ما را دستگیر کردند. من و چندین تن از همکارانم. اما قدم به قدم بعد از مدتی آنها از مداخله خودداری کردند و الان با آرامش بیشتری این کار را انجام می دهیم. فکر می کنم کانون وکلا علیه همکارانم حکمی صادر نخواهد کرد و انتظار دارم که حکم علیه من لغو بشود بنابراین فکر می کنم این تحصن نتایجی داشته است.
- چه دشواری‌هایی را وکلایی مانند شما تحمل می‌کنند؟
- اخیرا یک وکیل جلوی زندان اوین دستگیر شد تنها به دلیل آنکه مشغول انجام کارش بود. برای وکلا خطرناک است که از موکلانشان به صورت مستقل دفاع و منطبق بر قانون دفاع کنند. به علاوه دادگاه انقلاب باید از سیستم قضایی ما حذف شود.
- چقدر تلاش‌های مقامات برای خاموش کردن وکلا موثر است؟‌

- شاید آنها در کوتاه مدت موفق باشند. اما نمی توانند ما را ساکت کنند. ما رو اهدافمان پافشاری می کنیم بر اساس روش های غیرخشونت آمیز و منطبق بر حقوق مدنی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر