۱۳۹۴ مهر ۲۶, یکشنبه

زنان قهرمان تهراني اطراف اوين را در تجمع خود تسخير كردند!


زنان قهرمان تهراني اطراف اوين را در تجمع خود تسخير كردند!



مثل هميشه روز شنبه تجمع جلو اوين برگزار شد اما اين بار با جمعيتي چند برابر كه بطور ميانگين تعدادي وارد و تعدادي خارج ميشدند اما آمار بين 700-800 نفر بود كه وارد اين تجمع شده بودند، تازه آمار تشويق كننده ها و زنان و جواناني كه فيلم ميگرفتند و يا به تجمع كننده ها رسيدگي ميكردند را حساب نكرده ايم ولي واقعيت اين بود كه آنها هم جزو تجمع كننده ها محسوب ميشدند . اين بار شاگردان محمدعلي طاهري از روزهاي قبل بيشتر شده اند او هم اكنون نزديك به 70 روز است كه در اعتصاب غذا بسر ميبرد و هواداران او بايد تلاش بيشتري بكنند. شايد 400 تن از تظاهركنندگان را شاگردان آقاي طاهري تشكيل ميدادند و البته درود بر آنان كه از استاد خود حمايت كردند آنها به دكترطاهري استاد عشق ميگويند چون با كينه توزي نظام حاكم سر جنگ داشت! او درس عشق به انسانها را تئوريزه ميكرد و جالب اينجاست كه بيشتر هوادران او در اين مكتب زيبا را زنان تشكيل ميدهند،همين شاخصي است براي آنكه زنان ميتوانند در ايران آزاد فردا پرچمدار عشق و دوستي باشند براي ساختن ميهن بر باد رفته ، كه دوباره از نو آنرا بازسازي كنند ، اين بازسازي جز با عشق و دوستي ميسر نخواهد بود و اين زنان هستند كه ميتوانند بدون كينه و عداوت ايران را متحد كنند.
تظاهر كنندگان به نزديك هتل وزير امور خارجه ي آلمان كه براي كنفرانسي بنام مونيخ آمده بود رفتند . او در هتل آزادي مستقر بود. آنها ميخواستند هيئت آلماني را ببينند و بگويند كجاي كاريد ! چطور به خود اجازه داده ايد كه قدم در كشوري بگذاريد كه امنيت و آزادي به افسانه تبديل شده است!  
مردم ميگفتند چگونه است كه هیئت های اروپایی در اين شرايط و سركوب در ايران،  در پی توافق با رژیم جمهوری اسلامی وارد ایران میشوند و سعی میکنند نقض حقوق بشر را نادیده بگیرند؟؟!!! حداقل اين جمعیت را ببينند شاید از نزدیک شاهد مادران و پدراني كه فرزندانشان به بند كشيده شده اند را ببينند و به لحاظ حقوق بشر به رژيم فشار بياورند. ماموران نگذاشتند تظاهر كننده ها وارد هتل بشوندولي پيام آنها به گوش ميرسيد.  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر