۱۳۹۴ مهر ۲۰, دوشنبه

iran #تهران #ایران #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول #استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک #ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک #قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران #اصفهان #مشهد #تبریز هواداران دكتر محمد علي طاهري از روز 30 مهر وارد اعتصاب غذا ميشوند!

هواداران دكتر محمد علي طاهري از روز 30 مهر وارد اعتصاب غذا ميشوند!
قستمهايي از فراخوان شاگردان دكتر طاهري :


مرام مشترک ما ظلم ستیزی است، پس در اعتصاب غذا به محمد علی طاهری می پیوندیم
كلّ يومٍ عاشورا و كلّ ارض كربلا
در آستانه ماه محرم ، ماهی که یادآور حرکتی تاریخی در مقابل ظلم است، محرم دیگری برپا شده.
این ماه، ماه شروع مسیر مستدامی برای اعصار و قرون است؛ مسیری که قدم های اول آن توسط یکی از بزرگترین ظلم ستیزان عالم حیات، امام حسین ، برداشته شده است.
این قدم برداشته شد، تا پیام آن، تا نسل ها و نسل ها ادامه داشته باشد؛ چراکه بشر اشتباهات خود را تکرار می کند، ظلم و جهل مختص یک عصر خاص نیست.
حال، تاريخ همچنان درحال تكرار است؛ امروز با گذشتن هزاران سال از واقعه کربلا، دوباره شاهد این هستیم که به اسم حق، با حق به جنگ و عناد برخواسته شده، و موحدی را به جرم خداباوری، به مسلخ مرگ فرا خوانده اند.
برای یادآوری جایگاه مهم «دفاع از مظلوم»، در زنده نگه داشتن انسان و انسانیت، ما جمعی از معتقدان به مرام« ظلم ستیزی» از روز هشتم ماه محرم مصادف با ۳۰ مهرماه ۹۴، ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶، همنوا با محمد علی طاهری، که اعتصاب مرگبار او از دوماه فراتر رفته است، اعتصاب غذای خود را آغاز می کنیم.
ما روز هشتم محرم ( ۳۰ مهرماه را) «روز حمايت از مظلومين جهان» نامگذاری می کنیم و از تمامی آزاداندیشان و ظلم ستيزان دعوت مي کنیم در جهت حمايت عملي ازمظلومیت این اندیشمند ایرانی،که تبدیل به یکی از نمادهای رواداشتن علنی ظلم در زمانه ما شده، به این حرکت بپیوندند.
همگامان با ما در این مسیر صعب اما ناگزیر با شرکت در گردهمای ای که زمان و مکان های دقیق آن متعاقبا اعلام می شود، آمادگی خود را برای حضور در میدان ظلم ستیزی اعلام خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر