۱۳۹۴ مهر ۱۵, چهارشنبه

#تهران #ایران در كشور ما جاي ظالم و مظلوم عوض شده است، به اسيد پاشهاي حكومتي ، جوانان مومن و انقلابي ميگويند


در آستانه ي سالگرد اسيد پاشي هاي سريالي در اصفهان ، امام جمعه ي اصفهان گفت : زنی که یک نخ روسری دارد و پابرهنه حرکت می کند، مسلمان نیست!!


او در ادامه گفت: امروز اصفهان به سرعت به سمت فساد فرهنگی پیش می رود و ناهنجاری های ظاهری بیداد می کند، ماموریت اصلی مبارزه با مفاسد اخلاقی با نیروی انتظامی است و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین جوانان مومن انقلابی(بخوانيد بسيجي هاي سانديس خور)  آماده همکاری حداکثری با نیروی انتظامی در این زمینه هستند. باید با افرادی که دین را می‌دزدند نیز برخورد کرد باید از جوانان(بخوانيد بسيجي هاي وحشي حكومتي)  دراین راستا استفاده کرد و در مبارزه با فساد نباید از هیچ فردی بترسيد!
صحبتهاي او درست در سالگرد اسيد پاشي هاي سازماندهي شده در اصفهان ، بيانگر اين واقعيت بود كه اين عمل زشت و كريه يك حركت نهادينه شده و مورد تائيد امام جمعه ي اصفهان است.
در كشور ما جاي ظالم و مظلوم عوض شده است، به اسيد پاشهاي حكومتي ، جوانان مومن و انقلابي ميگويند و به دختران معصوم كه حجابشان مورد پسند آقايان نيست ، مفسد اخلاقي و دزد دين گفته ميشود !

اكنون با گذشت یک سال از اسيدپاشي هاي اصفهان،  مقام های قضایی و انتظامی تاکنون عاملان این اسیدپاشی های سریالی علیه زنان در اصفهان را بازداشت، محاکمه یا معرفی نکرده اند و به عكس اين عمل زشت را تائيد هم ميكنند . 
iran #تهران #ایران 
#قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر