۱۳۹۴ اردیبهشت ۶, یکشنبه

ایران- مصاحبه با يك دانشجوي بسيجي به مناسبت كودتاي فرهنگي و اسلامي كردن دانشگاهها



مصاحبه با يك دانشجوي بسيجي به مناسبت كودتاي فرهنگي و اسلامي كردن دانشگاهها
مجري: ميشه بپرسم چي كار داريد مي كنيد؟
دانشجو: دارم واحد مي گيرم.
مجري: چقدر خوب. رشته تحصيليتون چيه؟
دانشجو: مكانيك جامدات!
مجري: به به ! خوب براتون آرزوي موفقيت مي كنم. خوب حالا اين ترم چه واحدهايي ميخواي برداري؟
دانشجو: والله درسِ اخلاقِ حاجِ آقا قرقوروتيانو برداشتم. فقهِ آيت الله كشكاني رو گرفتم. عرضم به حضورتون تحريرالوسيله و وصيتنامه امام هم هستن كه ميخوام بگيرم.
مجري: بعد اين واحد ها چه ربطي به رشته تحصيليتون دارن؟
دانشجو: اينو خودم هم نمي دونم اما احتمالا يه ربطايي با جامدات و اين حرفها داره.
مجري: ميشه به عنوانِ يك دانشجوي طرفدارِ اسلامي شدنِ دانشگاهها, يك روزِ تحصيليِ خودتون رو براي ما شرح بديد.
دانشجو: هيچي صبح ميايم دانشگاه تا ساعتِ 10 مشغولِ امربه معروف و نهي از منكريم. بعد ميريم تو كلاس... كلاسم كه بخاطر تصفيه اساتيد خوشبختانه برگزار نميشه. در ادامه در مراسمِ باشكوه تدفينِ بقاياي دفاع مقدس شركت مي كنيم. بعد هم كه نهار و مخلفات و كمالياتشه. در ادامه هم ميريم تحتِ امرِ حراست و كميته انضباطي.
مجري: بعد در رشتة تخصصيتون كي تحصيل مي كنيد؟ منظورم مكانيكه.
دانشجو: مكانيكي؟ تو هم گرفتي ما رو؟! مكانيكي كه خوراكه من تو دوران راهنمايي سه ماه تعطيلي مي رفتم شاگرد مكانيكي... همه اين درسايي كه اينا ميخوان بِدَنو من پيش اوس حسن خوندم. مهم استقبال از طرحِ اسلامي شدنِ دانشگاههاس. نون و آب و مدرك تو اينه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر