۱۳۹۴ شهریور ۱۹, پنجشنبه

#تهران #ایران داستان غم انگيز زنان ميهنم را در حاكميت ضد زن بشنويد ... خانم ز. آ با ما سخن ميگويد


داستان غم انگيز زنان ميهنم را در حاكميت ضد زن بشنويد ...
خانم ز. آ با ما سخن ميگويد  :

من ”ز . آ”  هستم و در خرم آباد زندگي ميكنم ،۴۲ساله لیسانس ادبیات فارسی شاعرو داستان نویس فعال در حیطه مسائل زنان به شکل زیرزمینی برادرم به خاطر عقايدش از کار اخراج و زندانی شد واموالش را مصادره كردند.  من در قيام ۱۸تیر مورد بازجویی اطلاعات قرار گرفتم، هنوز مدرک دانشگاهیم در حال خاك خورن است و از كار تدريس هم منع شده ام .  هيچ كجا كاري نيست كه بتوانم با حقوق آن زندگي مستقلي داشته باشم.  روح وروانم به خاطر پرونده سازی های سیاسی زمان دانشگاه زخم دار است و بخاطر فعاليتهاي حقوق بشري  بارها تهدید به اسیدپاشی شدم . برايم پیام تهدید آمیز در  فیس بوکم میگذارند و مي نويسند كه :  اگر از قومیت ها وزنان حرف بزنی صورتت را  خط خطی می کنیم و...!  
 من نيز مانند بسياري از زنان ودختران ميهنم،  قربانی نظام حقوقی کثیف اين حاكميت هستم.  من یک زنم شاعرم وداستان نویس ولي شعر ها و داستانهايم  هيچگاه  مجوز چاپ نگرفت.
آه كه چه بگويم و به كجا فرياد كنم از اين همه بيداد! از اينكه  مورد آدم ربایی و هتك حرمت وضرب وشتم قرار گرفتم. 6ماه پرونده ام در جریان بود دست آخر قاضي بيدادگر گفت: ” خانم پرونده مختومه است”!  پرسيدم چرا؟؟؟ او گفت چون نميتونم حرفهاي شما رو تأئيد كنم! اين در شرايطي بود كه دكتر پزشك قانوني نيز وضعيت مرا چك و تائيد كرده بود . دکتر پزشک قانونی به من گفت:  در خرم آباد روزی سه فقره تجاوز وآدم ربایی داریم که پرونده ها همه بدون نتيجه مخدومه اعلام شدند !
 نيروهاي سركوبگر انتظامي مرا تهدید میکردند كه اگر دم از حقوق زنان وبشر بزني ،  دستگیرت ميكنيم و اين حرفها ممنوعه است.  مجبورم میکردند با چادر وارد دادگاه بشوم آخرش هم بي نتيجه....
 تازه فهمیدم برادر یکی از مجرمین كه در ضرب و شتم و هتك حرمت به من دست داشته يك  بسیجی فعال است. او براي خراب كردن شخصيت و اسم من ، شماره ي تلفنم را از كلانتري گرفته و بین سربازها وکادر آنجا پخش كرده است تا مرا بدكاره جلوه دهند.  در دادگاه قاضی وبازجو تا میخواستم حرفي بزنم و از خودم دفاع كنم، ميگفت: ساكت شو!  و از طرفي برادر مجرم كه گفتم بسيجي بود،  مدام تهدیدم میکرد . درنهايت نه تنها به شكايت من توجهي نشد بلكه مرا به عنوان يك زن فاسد معرفي كردند تا نتوانم از حق خود دفاعي كنم.  اين گونه بود كه  به امان خدا رهاشدم.
.....

آه از اين همه بيداد .....  زنان و دختران ميهنم در اين نظام قرون وسطايي از هر طرف مورد ظلم و جور قرار ميگيرند .  

iran #تهران #ایران 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر