۱۳۹۴ شهریور ۱۹, پنجشنبه

#تهران #ایران چه كسي پاسخگوي وضعيت جسماني زندانيان سياسي زن در سياهچالهاي حكومتي است؟


چه كسي پاسخگوي وضعيت جسماني زندانيان سياسي زن در سياهچالهاي حكومتي است؟
يكي ازفشارهايي كه بازجوها ومسئولين زندان ها بر روي زندانيان سياسي بطورخاص زندانيان زن اعمال ميكنند ، بي جواب گذاشتن آنان براي مداواي بيماري هاي اين زندانيان مظلوم و بي پناه است.
بطور نمونه :

آتنا دائمی که احتمالا  ابتلا به بیماری خطرناك MS مي باشد با بي توجهي مسئولين زندان مواجه است . و هنوز او را براي چك و مداوا به بيمارستان نبرده اند.  نامه اعزام او به بيمارستان دريافت شده ولي با كارشكني هاي مستمر از بردن او به بيمارستان ممانعت به عمل مي آيد.
لازم به ذكر است كه پس از انتشار تصاویر مربوط به رفتن او در دور قبل به بیمارستان در رسانه ها، ادامه درمان این فعال مدنی متوقف شد و مسئولین امنیتی به او و خانواده اش اعلام کرده اند که ” شما  “خط قرمز” ها را رد كرده ايد!! و نمی گذاریم ديگر به بيمارستان برويد.


نمونه ي ديگر زينب جلاليان زنداني سياسي كرد است ، او نيز پس از ماهها از اعلام بیماری خطرناك چشمی ، هنوز اجازه اي براي درمان و رفتن به بيمارستان جهت عمل جراحي پيدا نگرفته است. و مسئولین زندان و دستگاه قضایی او را شديدا در فشار قرار داده اند. پزشکان زندان پزشک عمومی هستند و به بیماری زینب جلالیان هم اهمیت نمی دهند و تنها به او گفته اند که نیاز به عمل دارد و اگر عمل نکند برای همیشه  نابینا خواهد شد.







نمونه ي بعدي : زندانی سیاسی، صدیقه مرادی با پارگی مینیسک و تاندن پا در بند نسوان زندان اوین مواجه شده و با توجه به مشکلات و بیماری های او لازم است که به بیمارستان اعزام شود... همسر این زندانی سیاسی ميگويد:  برای به بیمارستان فرستادن ایشان “حتما بایدنامه ای گرفته شود و بیمارستانی هماهنگ شود و دوباره نامه ای گرفته شود و به زندان داده شود تا همسرم را به بیمارستان اعزام کنند. ولی هنوز آن نامه را به بنده نداده اند که من بتوانم آن به بیمارستان ببرم.”

حال بايد پرسيد پاسخگوي اين همه ظلم و نا برابري در حق زنان و دختران زنداني چه كسي است؟ اين سئوالي است كه هميشه بي پاسخ مانده است. 

iran #تهران #ایران 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر