۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

#تهران #ایران سیمین عیوض زاده(مادر زندانی سیاسی امید علی شناس ) با ما سخن ميگويد :


سیمین عیوض زاده(مادر زندانی سیاسی امید علی شناس ) با ما سخن ميگويد : او هم جز مادراني است كه در مقابل ساختمان لاستيك دنا به دادخواهي آمده بود


تجمع مقابل لاستیک دنا امروز هم دوشنبه 30 شهریور 10 تا 12 صبح برگزار شد با جمعیتی بیش از هفته های گذشته .حضور مادر و خواهر ستاربهشتی ومادرسعید زینالی طبق معمول بسیاری از رهگذران را به ایستادن و ابراز احترام به آنان وا می داشت . مادران ، پدران و خواهران کشته شدگان سال 88 با در دست گرفتن عکس های عزیزانشان در جمع مابودند . بانویی میانسال آمد و کنار من ایستاد گفت من برای امید و آتناها اینجا آمدم در سکوت و در حالی که اشک امانش نمی داد تا پایان تجمع ایستاد . مادر دیگری که عکس امید در دستش بود در جواب یک رهگذر که پرسید این کیست گفت این پسر من است همه این ها بچه های من هستند. بنیامین کوچولو یا به قول خودش ستار کوچولو که دو ساعت تمام با عکس دایی اش جلوی لاستیک دنا رژه می رفت بالاخره آرام گرفت و چند دقیقه کنار من ایستاد با این نوشته ای که فریاد می زد: قاتل ستار 3 سال زندانی، بچه های خوب و بیگناه 13سال و 14 سال  زنداني؟؟
iran #تهران #ایران 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر