۱۳۹۴ شهریور ۲۶, پنجشنبه

#تهران #ایران بيكاري و فقر رمق جامعه را ميگيرد . حال در اين ميان به دليل نابرابري حاكم ، زنان درصد بسيار بالايي از بيكاران جامعه را تشكيل ميدهند.


بيكاري و فقر رمق جامعه را ميگيرد . حال در اين ميان به دليل نابرابري حاكم ،  زنان درصد بسيار بالايي از بيكاران جامعه را تشكيل ميدهند.


حال ببينيد تضاد بيكاري را دولت چگونه ميخواهد حل كند !! به مردان ميگويند نرويد سر كار تا زنان بروند !! بحث اين است كه  اين دولت است كه بايد هم براي مردان و هم زنان كار و شغل توليد كند .
محمدرضا نعمت زاده (وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران) گفته است:  از مردان کشور ميخواهيم که با چشم پوشی از برخی مشاغل به رفع بیکاری بالای زنان کشور یاری برسانند!!
واقعا از اين حرف مسخره تر هم ممكنه ! در كشوري كه 80% زير خط فقر و بيكاري و بي خانماني بسر ميبرند ، از مردم ميخواهد كه عده اي نروند سر كار تا عده ي ديگر بروند!!
او درادامه گفته :  برای نمونه، مردان می توانند فرصت های "اشتغال در آزمایشگاه ها، تحقیقات، امور مالی، حقوقی، اداری و مطالعات فنی را به زنان بسپارند و در بقیه مناصب در کنار آنان فعالیت کنند."... مرکز آمار ایران همچنین تأکید کرده است که نگران کننده تر از همه نرخ بالای بیکاری زنان است که در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال ۲‚۳۸ درصد و
در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال ۶‚۴۹ درصد است، هر چند بیش از ۶۰ درصد فارغ التحصیلان کشور را زنان تشکیل می دهند.... به اعتراف وزیر کشور جمهوری اسلامی شمار بیکاران فارغ التحصیل ایران که هم اکنون بیش از 12 میلیون نفر است تا سال ۱۴۰۰ به 22 میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بالغ خواهد شد. بیش از ۶۰ درصد این بیکاران جوان تحصیلکرده را زنان تشکیل می دهند که خود به خود تهدید امنیتی بحران ساختاری بیکاری را برای مقامات ایران مضاعف ساخته اند.

بله دولت كليدار هم بخوبي دريافته است كه تهديد امنيتي از جانب همين زنان فرودست و بيكار و دختراني كه به هر بهانه اي سركوب شده و به گوشه هاي خانه ها رانده ميشوند بسيار جدي است . 




iran #تهران #ایران 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر