۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ایران- اعتراضات در یک هفته گذشته در شهرهای ایران



 ایران- اعتراضات در یک هفته گذشته در شهرهای ایران

تجمع در كرمانشاه: داخلي 17خرداد94: 16خرداد جمعی از کارگران کارخانه گونی بافی بیستون در کرمانشاه در محوطه این کارخانه در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.
تجمع در قزوين: داخلي 17خرداد94: 16خرداد کارگران شرکت کنتورسازی قزوین در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.
تجمع در قزوين: داخلي 17خرداد94: 16خرداد جمعی از بازنشستگان شرکت کنتورسازی قزوین مقابل اداره بیمه و تأمین اجتماعی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع پرسنل ارتش: داخلي 17خرداد94: 16خرداد جمعی از پرسنل ارتش به همراه خانواده‌هایشان در اعتراض به کسری حقوق‌شان طی دو ماه اخیر در برابر ستاد مشترک ارتش در تهران تجمع کردند. پرسنل ارتش صبح 16خرداد در اهواز، شیراز و کرمانشاه تجمع مشابهی برگزار کردند.
تجمع در دزفول: داخلي 17خرداد94: 16خرداد کارکنان مخابرات روستایی دزفول در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان در مقابل اداره مخابرات این شهر تجمع کردند.
تجمع در تهران: داخلي 17خرداد94: 16خرداد جمعی از کارمندان پیمانی و قراردادی و اعضای تعاونی مسکن شرکت مخابرات استان تهران در اعتراض به عدم رسیدگی به‌درخواستهایشان در برابر شرکت مخابرات تجمع کردند.
تجمع در تهران: داخلي 17خرداد94: 16 خرداد گروهي ازكاركنان سازمان محيط زيست درمقابل سازمان محيط زيست درتهران در پارك پرديسان تجمع اعتراضي داشتند ونسبت به ندادن عيدي وكاهش ساعات اضافه كاري اعتراض كردند.
نامه اعتراضي: داخلي 17خرداد94: 16 خرداد كارمندان اداره آموزش و پرورش و علوم پزشكي كشور و شركتهاي مخابراتي و ديگر ارگانها دولتي نسبت به ثابت نبودن قرارداد كاري و عملي نشدن تعهدات ارگانهاي مربوط به امور حمايت از كار استان، بصورت هماهنگ و دسته جمعي دست به اعتراض زدند. كارمندان معترض، تصميم خودشان را با امضاي يك نامه جمعي و ارسال آن به سازمان كار نيز اعلام كردند.
تجمع كارگران در عسلويه: داخلي 17خرداد94: 16خرداد بار ديگر كارگران فاز19 عسلويه در اعتراض به مسموم شدن 12نفر ديگر از كارگران در 15خرداد دست به اعتراض زدند.
اعتصاب در استان بوشهر: داخلي 17خرداد94: 16 خرداد مالكان وسايل نقليه دريايي در كليه شهرهاي استان بوشهر در اعتراض به افزايش بيش از حد ماليات و ناتواني آنها از پرداخت ماليات، دست به اعتصاب زده و از حمل بار و تردد در آبهاي خليج فارس خودداري كردند
اعتصاب در استان بوشهر: داخلي 17خرداد94: 16خرداد جمعي از مغازه ها و باشگاه هاي ورزشي خصوصي در كليه شهرهاي استان بوشهر در اعتراض به افزايش بيش از حد ماليات و ناتواني آنها از پرداخت ماليات، دست به اعتصاب زده و مغازه ها و باشگاه هاي ورزش خصوصي را تعطيل كردند
تجمع در تبريز: پيام 17خرداد94: بيش از ۲۰۰کارگر نيروگاه تبريز 17خرداد در اعتراض به خصوصي سازي نيروگاه تبريز در محوطه شرکت مديريت توليد برق آذربايجان شرقي تجمع کردند.
تجمع كاركنان مترو: داخلي 17خرداد94: 17خرداد جمعي از کارکنان پيماني شرکت مترو تهران که در بخش نظافت مشغول به کار هستند در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب‌افتاده و وضعيت نامعلوم شغلي اعتصاب کردند.
تجمع در اروميه: داخلي 17خرداد94: 17خرداد كارگران كارخانه آرد فردسو اروميه به خاطر پرداخت نشدن 5ماح حقوق خود تجمع اعتراضي برپا كردند.
تجمع در اردبيل: داخلي 17خرداد94: 17خرداد كارگران شركت ساري قميش اردبيل به خاطر پرداخت نشدن 6ماه حقوشان تجمع اعتراضي برپا كردند.
تجمع در گيلان: داخلي 17خرداد94: 17خرداد کارگران شرکت توليدي کانال پيش ساخته، لوله و قطعات بتني گيلان، عليه قرارگاه کربلاي سپاه که سهام اين شرکت را خريده دست به تجمع اعتراضي زدند.
تجمع در رشت: پيام 18خرداد94: 17خرداد کارگران معترض کارخانه نساجي ايران برک در رشت در بيستمين روز از اعتصاب خود بار ديگر در محوطه اين کارخانه دست به تجمع و اعتراض زدند.
تجمع در تهران: داخلي 18خرداد94: بازنشستگان كشور 17دي در پارك آب و آتش تهران تجمع اعتراضي برگزار كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر