۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

‫#‏ایران‬ - عمل جراحی چشم ندا مستقیمی به علت بی توجهی مسوولین زندان در دوران حبس

‫#‏ایران‬ - عمل جراحی چشم ندا مستقیمی به علت بی توجهی مسوولین زندان در دوران حبس


ندا مستقیمی زندانی سیاسی سابق زندان اوین و یکی از حامیان مادران پارک لاله که در روز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه سال جاری پس از عفو به مناسبت مراسم مذهبی عید فطر به همراه تنی چند دیگر از زندانیان آزاد شده بود به علت بی توجهی مسوولین زندان در دوران حبس و ندادن عینکش در زندان و استفاده از لنزهای آلوده در زندان، به عفونت چشم دچار شد و مورد عمل جراحی چشم قرار گرفت.
ندا مستقیمی در ظهر روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ جهت اجرای حکم سه سال حبس‌اش از سوی ماموران لباس شخصی و اطلاعاتی در محل کار خود بازداشت شد.
ندا مستقیمی در آذرماه ١٣٨٩ در جریان بزرگداشت سالروز تولد «امیرارشد تاجمیر» در بهشت زهرا بازداشت و به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی» به سه سال حبس محکوم و سپس با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی تا زمان اجرای حکم آزاد شد.
«امیرارشد تاجمیر»، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در عاشورای ۱۳۸۹ و در جریان اعتراضات مردمی به انتخابات دروغین ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ کشته شد.
یک منبع آگاه از وضعیت این زندانی سیاسی سابق پیش تر در گفتکویی با کمپین اتهامات انتسابی وی را، فعالیت‌هایی در خصوص «حمایت و همدردی» با خانواده‌های زندانیان سیاسی و خانواده‌های قربانیان اعتراضات سال ۱۳۸۸ بیان کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر