۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

#ایران - اعتراضات معلمين



#ایران - اعتراضات معلمين
تجمع بازنشستگان فرهنگي كرمانشاه: داخلي 1مرداد94: 1مرداد گروهي از فرهنگيان بازنشسته و از اعضا كانون بازنشستگان كرمانشاه در اعتراض به عدم پرداخت حق بيمه تكميلي و نداشتن اعتبار دفترچههاي خدمات درماني در محل اداره آموزش و پرورش كرمانشاه تجمع كردند.
متني از هاشم خواستار درباره 31تير: ايران پرس نيوز 2مرداد94: هاشم خواستار سخنگوي كانون صنفي معلمان خراسان متني درباره اهميت تجمع 31تير مقابل در مقابل مجلس نوشته است. در قسمتي از متن آمده است: ”دلایل دیگری که در این گفتار نمیگنجد، حکایت از اهمیت تاریخی 31تیر برای جنبش معلمین است. در این روز معلمان در بازداشتگاه حماسه آفریدند و با اعتصاب غذا و اتحاد و همدلی فرهنگ ستیزان را به زانو در آوردند. فراخوان 31تیر به اهدافی بالاتر از اهداف پیش بینی شده دست یافت .و سخن آخر اینکه اعتراضات تا تحقق خواستههای معلمان ادامه دارد. به امید آزادی اسیران دربند”.
تجمع فرهنگیان همدان در حمایت از معلمان زنداني: پيام 30تير94: 24تير جمعی از فرهنگیان و معلمان شهر همدان در حمایت از معلمان زندانی تجمع كردند.

بيانيه پاياني تجمع معلمان: آژانس ايران خبر 3مرداد94: بعد از ظهر 31تير در ادامه تجمع اعتراضي معلمين در مقابل مجلس ممانعت از اعلام بيانيه پاياني معلمين در مقابل مجلس، جمعي از معلمين با تجمع در منزل يكي از معلمين اقدام به قرائت بيانيه پاياني و محكوم كردن دستگيري معلمين درجريان تجمع امروز كردند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر