۱۳۹۴ مرداد ۴, یکشنبه

#ایران اعتراضات



#ایران اعتراضات
تجمع در خمين: داخلي 31تير94: در خمين 30تير گروهي از كارگران اخراجي شركت طلاي سارينا در اعتراض به پرداخت نشدن 2ماه حقوقشان تجمع کردند.
اعتراض پرستاران كرمانشاه: داخلي 31تير94: 30تير در کرمانشاه پرستاران و کادرهای درمانی بیمارستان امام رضا نسبت به وضعیت معیشتی و سطح نازل حقوقهای زیر خط فقرشان تجمع کردند. آنها گفتد همین سطح نازل حقوق را هم 2ماه است پرداخت نکرده‌اند.
تجمع در ايلام: داخلي 31تير94: در ايلام خانوادههاي بيماران بستري در بيمارستان خميني در اعتراض به هزينههاي كمرشكن درخواستي از سوي بيمارستان در برابر دفتر مدير بيمارستان كه امضا کننده صورتحسابهای فراتر از تعرفه‌های وزارت بهداشت است تجمع کردند.
تجمع در كرج: داخلي 31تير94: 30تير در كرج خانواده قربانيان سيل 28تير در برابر پزشكي قانوني كرج تجمع كردند و نسبت به بي عملي در مورد رسيدگي به قربانيان سيل و خسارت ديدگان اعتراض كردند.
تجمع در اراك: داخلي 31تير94: در اراك 30تير گروهي از كشاورزانه مناطق شازند و خنداب در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان، در مقابل اداره تعاون كشاورزي اراك تجمع كرده و خواستار پول جو و گندمي كه به دولت داده بودند، شدند.
تجمع در ايلام: داخلي 31تير94: در ايلام 30تير گروهي از كاركنان پيماني دانشگاه ايلام كه از كار اخراج شدهاند، تجمع كردند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر