۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

#‏ایران‬ – اعتراضات ساير اقشار

#‏ایران‬ – اعتراضات ساير اقشار


تجمع سپرده گذاران موسسه ميزان سبزوار 25تير94: 24تير بيش از 150نفر از سپرده گذاران موسسه میزان در اعتراض به عدم پرداخت سپرده های خود بعد از انحالال این موسسه در برابر دادگستری سبزوار تجمع کردند وخواستار پرداخت سپرده های خود همراه با سود چند ساله توسط هیئت تسویه قوه قضائیه كه ازاين كار سرباززده است شدند.
تجمع کارمندان موسسه ميزان در مشهد 25تير94: 24تير بيش از300نفر از کارمندان موسسه منحل شده ميزان دراعتراض به عدم پرداخت بیش از4ماه حقوق وبلاتکلیفی خود پس از انحلال این موسسه در برابر دادگستری استان خراسان رضوی در مشهد تجمع کردند وخواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خویش پس از انحلال این موسسه شدند.
تجمع سپرده گذاران موسسه ميزان در بيرجند 25تير94: 25تير جمعي از سپرده گذاران موسسه ميزان در برابر دفتر سرپرستی این موسسه شهرستان بیرجند تجمع و خواستار پرداخت سود و اصل سپردههای خود در نزد این موسسه شدند.
تجمع در تهران 25تير94: 24تير بيش از 100نفر از پذیرفته شدهها در آزمون شرکت پخش وپالایش فرآوردههای نفتی ایران در اعتراض به عدم به کارگیری خویش بعد از 3سال از برگزاری آزمون وزارت نفت با وجود تامین ومشخص شدن ردیف بودجه برای به کارگیری این افراد در برابر مجلس تجمع کردند.
تجمع اعتراضي در یاسوج 25تير94: 24تير جمعي از كاركنان قرار دادی بخش آموزش و امور فرهنگی دانشگاه یاسوج در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت خويش به قراردادی به رسمی در محوطه دانشگاه تجمع کردند.
تجمع رانندگان تاکسی در کرمان 25تير94: 25تير بيش از70نفر ازرانندگان تاکسی شهرستان کرمان دراعتراض به وضعيت شغلي وبحران درآمد خودشان در برابر استانداری کرمان تجمع کردند.
تجمع رفتگران شهرستان ميناب 25تير94: 25تيرجمعي از رفتگران شهرستان ميناب در اعتراض به عدم دریافت حقوق خویش در برابر شهرداری میناب تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خویش شدند.
تجمع در گلستان 25تير94: 25تيرجمعي از کارمندان پیمانی استانداری استان گلستان در گرگان در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت خویش در ادارات و سازمانهای این استان بعد از گذشت 2سال از صدور بخشنامه آن در برابر استانداری استان گلستان تجمع کردند و خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خویش شدند.
تجمع در تبريز 25تير94: جمعی از رانندگان تبریزی 24تير در اعتراض به جریمه و اخاذی مأموران در مقابل کلانتری در آبرسان تبریز تجمع کردند.
تجمع در مینودشت25تير94: 23تير فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار در برابر فرمانداری مینودشت تجمع كردند. فارغ‌التحصیلان به بی‌عملی مقامات در مینودشت و در استان گلستان برای ایجاد بازار کار اعتراض کردند.
تجمع در بوكان: كردپا 25تير94: 25تير شماری از فعالان فرهنگی، مدنی، زنان و شمار چشمگیری از شهروندان بوکانی تجمعی را در فلکه فرمانداری این شهر در اعتراض به اسیدپاشی علیه زنان برگزار کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر