۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

#ایران - اعتراضات ساير اقشار



#ایران - اعتراضات ساير اقشار
تجمع سيل زدگان سقز:  1مرداد94: در سقز، مردم سیل زده برای چندمین بار مقابل فرمانداری سقز تجمع کرده و خواستار تعیین‌تکلیف خسارتهای وارد به اموالشان و رسیدگی به وضعیت محلات خود شدند که پس از سیل با انبوهی خس و خاشاک و زباله‌های سیل آورده به‌حال خود رها شده است.
تجمع در كرمانشاه:  1مرداد94: در كرمانشاه رانندگان در اعتراض به تعطيلي يك جايگاه گازرساني كه به بهانه نپرداختن ماليات از ادامه كار آن جلوگيري شده بود، تجمع كردند.
اعتصاب صرافان تهران:  1مرداد94: 1مرداد جمعی از صرافان محدوده میدان و خیابان فردوسی و منوچهری، به دلیل نوسانات و عدم وجود نظم و سامان در بازار ارز و سکه و رکود این بازار، با هماهنگي قبلي اعتصاب كردند.
اعتصاب رانندگان در كرمانشاه: 1مرداد94: 1مرداد تعداد زيادي از خودروهاي حمل سيمان وابسته به كارخانه سيمان كرمانشاه در جاده بيستون در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات چند ماه خود از جابجايي سيمان خودداري كرده و اعلام كردند تا وقتي كه مطالبات آنها پرداخت نشود، سيمان جابجا نميكنند.
تجمع در ميدان بهارستان: داخلي 1مرداد94: 1مرداد كه آخرين روز پركردن اظهارنامههاي مالياتي بود مغازههاي چاپخانه بازار ظهير الاسلام در ميدان بهارستان تهران در مقابل اداره ماليات در بهارستان نسبت به مالياتهاي وضع شده تجمع كردند.
تجمع آتش نشانهاي تهران: كارگران در فيسبوك 3مرداد94: حوالی ساعت 10صبح 1مرداد صدها تن از آتش نشانان تهرانی، پیرو فراخوان صورت گرفته جهت پیگیری سختی کار، شرایط محیط کار و دیگر مطالبات خود در مقابل ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی در خيابان آزادي تجمع كردند. از جمله خواستههای آتش نشانان تهرانی به رسمیت شناخته شدن شغل آتش نشان به عنوان سخت و زیان آور، برقراری حقوق و مزایای معوقه، برقراری امکانات رفاهی، وضعیت مسکن و … اعلام شده است. این تجمع که علیرغم بعضی فشارها از سوی سازمان آتش نشانی بر روی آتش نشانان مبنی بر ممنوعیت شرکت در تجمع برگزار شد، در طی 20سال گذشته در سازمان آتش نشانی بیسابقه بوده است.
تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی در زاهدان: 1مرداد94: 31تير رانندگان تاکسی زاهدان در اعتراض به افزایش کارمزد در یکی از میدانهای این شهر تجمع کردند.
اعتراض مجدد کارکنان موسسه میزان:  3مرداد94: 1مرداد صدها تن از کارکنان موسسه منحل شده میزان در مشهد در مقابل شعبه سرپرستی آن تجمع کرده و علیه اقدام این هیات دست به اعتراض زدند.
حذف حق بيمه 27هزار كارگر قاليباف: كارگران در فيسبوك 3مرداد94: سمساری رئیس سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی خبر ابطال بیمه 27هزار کارگر قالیباف و ساختمانی را اعلام کرد و گفت ضرورت پالایش بیمه (یعنی حذف حق بیمه کارگران) جلوگیری از هدر رفت ۵میلیارد تومان بودجه سازمان تامین اجتماعی میباشد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر