۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

بيانيه حمايت زنان سازندگان فرداي ايران در محکومیت سفرهای سیاحتی روحانی در کشور




بيانيه حمايت زنان سازندگان فرداي ايران
در محکومیت سفرهای سیاحتی روحانی در کشور
زنان سازندگان فردای ایران به سفرهای استانی و بی نتیجه روحانی که بیشتر نشان دهنده سفرهای سیاحتی در کشور است را محکوم میکند. چرا که تا همین امروز پس از سفرهای استانی روحانی و اکیپ همراهش اقدام جدی برای رفع موانع حقوق شهروندی و مطالبات صنفی مردم از جمله زنان صورت نگرفته است.
روحانی پس از سفر به سنندج و اعتراض معلمان برای برآورده کردن خواسته های صنفی شان چه اقدامی کرد؟
زنان کلیه استانها خواستار ورود به ورزشگاهها و تماشای مستقیم و از نزدیک مسابقات ورزشی هستند. روحانی در سفرش به استانها چه قدمی برای برآورده کردن این خواسته زنان انجام داده است؟ آنچه ما شاهد هستیم اظهارات مستمر و بی نتیجه خانم مولاوردی است که در پس آن هیچ اقدامی هم برای رفع مشکلات صورت نمی گیرد.
چرا روحانی هیچوقت اسیدپاشی به صورت زنان ایرانی را محکوم نمی کند؟ آیا این ناامنی برای زن ایرانی شایسته است؟ آیا روحانی با سکوت خود چنین اعمال ضدانسانی در سطح شهرها را تایید می کند؟
دولت روحانی بجز حرف و طرح؛ در زمینه حق بیمه و مزایا برای زنان سرپرست خانوار چه اقدام عملی و جدی نموده است ؟
راستی آیا حضور این تعداد زن کارتن خواب در جمهوری اسلامی مورد تایید روحانی است؟ آیا مشکلات زنان ایرانی در دولت روحانی جایی دارد؟ آیا فقط منصوب کردن یک زن در دولت برای امور زنان کافی است تا مشکلات عدیده زن ایرانی رفع شود؟
اینها و صدها مطالبات شهروندی دیگر عموم مردم و بطور خاص زنان و دختران ایرانی باید پس از گذشت 2 سال از شکل گیری دولت روحانی پاسخ داده شود.
کلیدی که دست روحانی بود در کدام در می چرخد و کدام قفل را باز می کند؟
پس از توافق اتمی و آزاد شدن پولهای ملت ، سرمایه های مردم به کجا سرازیر شده است؟
روحانی بجای سفرهای سیاحتی در دوران ریاست اش، شایسته بود که در همین تهران می نشست و مشکلات مردم را حل می کرد.
ما زنان برای بیان مطالباتمان در روز 15 مرداد که روحانی قصد سفر به اسلام شهر، رباط کریم و بهارستان را دارد با تجمع در مسیر وی خواستهای خود را از او مطالبه می‌کنیم .با شعار حق من را بدهید/ حقوق من کو و کجا رفت؟ در مسیر روحانی می ایستیم تا صدایمان را یک بار دیگر بشنود.
زنان سازندگان ایران فردا
13/5/1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر