۱۳۹۴ شهریور ۲, دوشنبه

دستگيري و زندان دگرانديشان تا به كي؟؟


دستگيري و زندان دگرانديشان تا به كي؟؟



آرش صادقی دانشجوی اخراجی دانشگاه علامه طباطبایی که در تاریخ ۱۵شهریور ۹۳ توسط قرارگاه ثارالله اطلاعات سپاه بازداشت گردیده بود در دادگاه بدوی در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی صلواتی به تحمل ۱۵سال حبس و همسر او گلرخ ایرایی نیز که به دلیل جراحی و وخامت حال جسمی ناتوان از حضور در دادگاه جهت دفاع آخر بود به صورت غیابی مورد محاکمه قرار گرفته و به شش سال حبس محکوم گردیده است.
آرش صادقی به مدت هفت ماه در انفرادی دو الف سپاه بازداشت موقت بوده و حکم ایشان در حالی ابلاغ گردید که در همه مراحل محاکمه مجاز به داشتن وکیل نبوده و قاضی صلواتی به وکلای وی (آقایان پیمان عطار و امیر رئیسیان)اجازه مطالعه پرونده را نداده است. از دیگر اعضای این پرونده نوید کامران و بهنام موسیوند نیز هر کدام به تحمل ۱۸ماه حبس محکوم شدند.
آرش صادقی به اتهام اجتماع و تبانی علیه نظام به ۷/۵ سال زندان، توهین به رهبری۳ سال، تشکیل گروه ۳ سال و تبلیغ علیه نظام ۱۸ماه محکوم شد. همچنین گلرخ ایرانی همسر آرش صادقی به اتهام توهین به مقدسات به ۵ سال و تبلیغ علیه نظام به یک سال زندان محکوم شد. گفتنیست بهنام موسیوند و نوید کامران به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده‌اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر