۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

دوست داشتم جاي برادرت بودم


 #ایران پسرك گل فروش با نگاه ملتمسانه اي گفت   

خانم خانم تو رو خدا يه شاخه گل از من بخريد



دختر جوان در حالي كه يك شاخه گل را از دست پسرك ميگرفت نگاه او را روي كفش هايش حس كرد پسرك گفت چه كفشهاي قشنگي داريد...




دختر خنده اي كرد و گفت : اينها را برادرم برايم خريده
دختر گفت : ميدانم دوست داشتي جاي من بودي و كسي برايت كفش ميخريد درست است؟

پسرك بي هيچ درنگي گفت
نه ! ولي دوست داشتم جاي برادرت بودم تا من هم كفشي براي خواهرم مي خريدم


iran #تهران #ایران 

#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر